Ce inseamna mai exact sa faci plinul intr-un mod contemporan? Ce isi doresc clientii astazi?
TSV este noul brand de benzinarii care raspunde in mod inteligent nevoilor de mobilitate ale clientilor. TSV nu impresioneaza doar prin combustibil ieftin, ci si prin gama proaspata, orientata spre comoditate, de food-coffe. In spatele noului brand se afla un concept inteligent, in care managerii si-au pus toata experienta. Acestia cunosc situatia pietei, tendintele actuale si asteptarile clientilor. Si stiu ce ii motiveaza ca operatori ai unei benzinarii: vanzari puternice si bucurie in afaceri. De aceea au dezvoltat benzinariile TSV, care reprezinta o cultura moderna si prietenoasa. Ambianta este placuta si te invita la o pauza. Un concept inteligent de cafenea si food, inseamna mai multe servicii pentru clienti si mai multe venituri pentru sine.
Conceptul de gustare si cafea se numeste TSV si reprezinta un stil de viata relaxat si o adevarata bucurie. Cafeneaua TSV ofera specialitati de cafea de la marci de top consacrate si o ambianta placuta in stilul unui cafe-bar. Distractie si comoditate, sandwich gustos, plus o selectie mare de bauturi racoritoare – toate acestea fac parte din conceptul de benzinarie bine gandit. Accentul este mutat pe volumul vanzarilor de combustibil. Conducerea retelei pune toate celelalte elemente ale afacerii in postura de „insotire” cu atitudinea adecvata fata de acestea. Intre timp, activitatea statiilor de alimentare in interpretarea moderna a conceptului, a depasit de mult limitele doar infrastructurii de combustibil, iar afacerile „conexe” sunt principalul motor al dezvoltarii afacerii.